Zákaznická podpora a časté dotazy
Nejčastěji se ptáte
Mohu vyměnit či vrátit zboží zakoupené v akci?
Ano, produkty zakoupené v rámci výprodeje či slevové akce můžete vyměnit nebo vrátit. Výměna či vrácení zboží však musí podléhat pravidlům dané akce.
Např.: Využití akce, která je podmíněná nákupem 3 produktů, zaniká nárok na slevu při vrácení 1 produktu z objednávky. Cena se následně přepočítá a odečte od vráceného kusu.
V případě výměny nárok na slevu nezaniká, jen v případě rozdílné ceny se tento doplatek doplácí, tyto zásilky poté zasíláme zpět na dobírku.
Jak mi přijde zboží zabalené?
Při dokončování objednávky si sami zvolíte způsob balení.
Na výběr máte zdarma balení krabičky s taškou Pandora ( mám to jako dárek ), nebo případně zabaleno jen do krabičky bez tašky ( nemám to jako dárek ). Certifikát pravosti je součástí každého balení.
Případně nabízíme možnost speciálního dárkového balení za 110 Kč, které si sami vložíte do košíku.Jak mohu zboží reklamovat?
Na našem webu si vyplňte reklamační protokol a zboží zašlete dle postupu.
Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.Je možnost osobního odběru na prodejnách Pandora?
Ano, osobní odběr je možný na našich prodejnách v Plzni a v Českých Budějovicích. Případně si dostupnost produktu můžete ověřit telefonicky či emailem na konkrétní prodejně a zboží si rezervovat.
Jaké jsou možnosti doručení a kolik stojí doprava?
Máte možnost si zvolit dopravu přes Zásilkovnu, Českou poštu - cenné psaní a kurýr GLS. Standardní doručení bývá 2-3 pracovní dny.
- Zásilkovna: 69 Kč
- Česká pošta: 89 Kč
- GLS kurýr: 89 Kč
- Platební kartou či převodem: 0 Kč
- Dobírka: 40 kč.
- Platba na prodejně: 0 Kč
- Doprava zdarma při nákupu nad 1 500 Kč.
Mohu vyměnit či vrátit zboží zakoupené v akci?
Ano, produkty zakoupené v rámci výprodeje či slevové akce můžete vyměnit nebo vrátit. Výměna či vrácení zboží však musí podléhat pravidlům dané akce.
Např.: Využití akce, která je podmíněná nákupem 3 produktů, zaniká nárok na slevu při vrácení 1 produktu z objednávky. Cena se následně přepočítá a odečte od vráceného kusu.
V případě výměny nárok na slevu nezaniká, jen v případě rozdílné ceny se tento doplatek doplácí, tyto zásilky poté zasíláme zpět na dobírku.
Proč mi jde od vás více balíčků z jedné objednávky?
Ve vaší objednávce došlo k expedici z více skladů ( některý z produktů nebyl skladem na centrálním skladě a posíláme ho z jedné z našich prodejen ).
Snažíme se, aby zákazník měl své zboží včas a proto jsme zvolili tuto možnost, aby doručení vaší zásilky proběhlo co nejrychleji.
Poštovné i při rozdělení balíčků zůstává stejné.
Proč mi nelze vybrat při dokončení objednávky jiný dopravce než GLS a nelze zaplatit na dobírku?
Objednali jste si zboží, které není skladem na centrálním skladě eshopu, ale jde z jedné z našich kamenných prodejen, na které jezdí pouze dopravce GLS. Proto nelze zvolit jiného dopravce.
Pří expedici zásilky z více prodejen ( rozdělení objednávky ), je možná pouze platba předem.
Nepřišel mi potvrzovací email, co s tím?
Potvrzovací email zasíláme obratem po dokončení objednávky. Pokud email nepřišel, zkontrolujte si v emailové schránce sekci SPAM a v případě, že ani do této sekce se email nedostal, objednávka nebyla řádně dokončena a je potřeba ji vytvořit znovu.
Pokud taková objednávka byla hrazena a nepřišel potvrzovací email, prosíme kontaktujte nás na email: sluzebnicek@milagro.cz
Za jak dlouho po vrácení zboží mi budou připsány peníze na bankovní účet?
Platba bude vrácena do 14 dnů od data doručení zásilky. O jeho přijetí vás budeme kontaktovat e-mailem.
Co mám dělat, když mi přijde poškozená zásilka?
V případě viditelného poškození vnějšího obalu prosíme nepřebírejte zásilku a neprodleně nás kontujte na našem emailu sluzebnicek@milagro.cz.
Mohu si u vás nechat šperky Pandora opravit?
Pandora opravu šperků bohužel neprovádí, na produkty se vztahuje záruka 24 měsíců, kdy máte v rámci uznané reklamace nárok na výměnu produktu, či vrácení peněz.
Proč mi byla objednávka stornována?
Objednávky které mají zvolenou platbu bankovním převodem, je nutno uhradit nejpozději do 7 dní od objednání. V případě nepřipsání platby na účet, bude objednávka stornována.
Při volbě úhrady bankovním převodem si pečlivě kontrolujte správnost údajů, přijaté platby bez VS budou vráceny zpět na účet.
Jak mohu sledovat pohyb své zásilky?
Až bude zásilka vyřízena a připravena pro dopravce, přijde Vám email se sledovacím číslem zásilky.
Dále Vás bude kontaktovat daný dopravce emailem popř. sms ohledně doručení.
Proto prosíme o pečlivé překontrolování emailové adresy a tel.čísla, až bude objednávka odeslána, tak už údaje bohužel změnit nepůjdou.
Děkujeme za pochopení.
Jak určím velikost prstenu nebo náramku?
Na odkazu níže naleznete veškeré informace, jak správně velikost určit.
milagro.cz/jak-urcit-velikost/prsten
Jak poznám pravost šperků?
Jsme zaregistrovaní u puncovního úřadu pro kontrolní nákupy. Za původ našeho zboží ručíme.
milagro.cz/certifikace-a-overeni-pravosti
Jak mi přijde zboží zabalené?
Při dokončování objednávky si sami zvolíte způsob balení.
Na výběr máte zdarma balení krabičky s taškou Pandora ( mám to jako dárek ), nebo případně zabaleno jen do krabičky bez tašky ( nemám to jako dárek ). Certifikát pravosti je součástí každého balení.
Případně nabízíme možnost speciálního dárkového balení za 110 Kč, které si sami vložíte do košíku.Jak mohu zboží reklamovat?
Na našem webu si vyplňte reklamační protokol a zboží zašlete dle postupu.
Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.Je možnost osobního odběru na prodejnách Pandora?
Ano, osobní odběr je možný na našich prodejnách v Plzni a v Českých Budějovicích. Případně si dostupnost produktu můžete ověřit telefonicky či emailem na konkrétní prodejně a zboží si rezervovat.
Jaké jsou možnosti doručení a kolik stojí doprava?
Máte možnost si zvolit dopravu přes Zásilkovnu, Českou poštu - cenné psaní a kurýr GLS. Standardní doručení bývá 2-3 pracovní dny.
- Zásilkovna: 69 Kč
- Česká pošta: 89 Kč
- GLS kurýr: 89 Kč
- Platební kartou či převodem: 0 Kč
- Dobírka: 40 kč.
- Platba na prodejně: 0 Kč
- Doprava zdarma při nákupu nad 1 500 Kč.
Jak mohu vrátit zboží zdarma?
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík
- Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky
- Na přepážce řeknete kód: 98085659
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí, kde si můžete sledovat pohyb balíku
- Nic neplatíte
Jak mohu zboží vyměnit či vrátit?
Výměna či vrácení NENOŠENÉHO zboží je možná do 30 dnů od data doručení objednávky.
Zboží lze vrátit či vyměnit i na našich kamenných prodejnách a to konkrétně na prodejnách v Plzni a Českých Budějovicích.
Výměna či vrácení v jiných prodejnách či e-shopech Pandora možná není a v tom případě musíte volit výměnu či vrácení zasláním na adresu: Milagro, Radobyčická 678/6, 301 00, Plzeň.milagro.cz/api/stages/files?file=/file/edee/formulare/cz-odstoupeni-od-smlouvy.pdf
Výměna & Vrácení
Výměnu nebo vrácení máte zdarma do 30 dnů
Pravost & Původ
Ručíme za pravost a původ našich šperků
Autorizovaný prodejce
Jsme autorizovaný e-shop značky Pandora
Doprava zdarma
Dopravu zdarma získáte při nákupu nad 1 500 Kč
Kamenné prodejny
Máme 3 kamenné prodejny Pandora v ČR