🎄 Prodloužená výměna a vrácení vánočních dárků do 12.1.2025 🎄

Za nevyzvednuté zboží na dobírku účtujeme 150 Kč

Objednat hned, zaplatit později. Dobírka je jedním z oblíbených způsobů platby našich zákazníků a my jsme moc rádi, že tuto možnost využíváte. Problém ovšem nastává v situaci, kdy si šperky nikdo nevyzvedne. V takovém případě jsme nuceni účtovat poplatek ve výši 150 Kč, který pokryje naše dodatečné náklady.

Nevyzvednuté zboží na dobírku = porušení zákona

Možná jste našli perfektní dárek pro sebe nebo své blízké a objednali šperky na dobírku. Pak se ale situace změnila a vy si balíček nevyzvedli. I když se na první pohled může zdát, že vlastně o nic nejde, ve skutečnosti tím dochází k porušení zákonné povinnosti (ze strany zákazníka). Vyplývá to z odstavce :
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího podle § 2118:
„Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.“

Nevyzvednuté dobírky představují administrativní i logistickou zátěž

Když si nevyzvednete objednané zboží, vrátí se nám zpátky na prodejnu, kde ho musíme vybalit, pečlivě zkontrolovat a zaslat zpět do našeho skladu. Pro nás to znamená nejen spotřebu nových obalových materiálů, ale také zbytečnou administrativu a dodatečnou komunikaci s dopravcem. A právě z těchto důvodů jsme se nezaplacenou dobírku rozhodli zpoplatnit částkou 150 Kč.

Jak postupovat v případě nevyzvednuté zásilky?

  • O zboží máte stále zájem

Pokud jste na zboží zapomněli, ale stále o něj máte zájem, rádi vám ho zašleme znovu. V tomto případě vás ale požádáme o platbu předem (ať už převodem, nebo kartou) a uhrazení dodatečných 150 Kč.

  • Objednávku jste si rozmysleli

To, že jste si zboží nepřevzali, neznamená automatické storno ani odstoupení od kupní smlouvy. Proto budeme žádat o uhrazení poplatku 150 Kč na náš účet. Vzhledem k tomu, že se jedná o porušení kupní smlouvy, tuto částku můžeme v krajním případě vymáhat i soudně.

Co dělat, když si nákupem nejste jistí?

Pro všechny naše zákazníky máme zřízenou telefonickou linku na čísle +420 601 001 201, která funguje od pondělí do pátku (8:00–⁠⁠⁠⁠⁠16:30). Na něm vám zodpovíme veškeré dotazy ohledně objednávky či dopravy a rádi poradíme i se samotným výběrem. Kromě této linky můžete pro komunikaci využít také náš e-mail.

Děkujeme za pochopení a věříme, že nevyzvednutých objednávek na dobírku bude čím dál méně.